Lifestyle

I love making pictures 


Ik ben net een toerist, al ben ik thuis met mensen om me heen die ik altijd bij me heb. Ik wil bijna ieder moment wel vastleggen, helemaal met 2 rondrennende kleintjes om me heen. Nu lukken ze vaak best hoor en zijn ze leuk voor aan de muur, soms wil je ook wel eens echte professionele foto’s. Dan heb ik een heel leuk adres Steef en Suus.

Door een onwijs mooie borstvoedingsfoto op Facebook ben ik bij Steef terecht gekomen (ze werkte toen nog alleen).  

Eerste shoot gedaan toen ik in verwachting was van ons lieve meisje(toen nog alleen bij Steef). Wat een ontzettende leuke foto’s maar vooral wat een leuke en lieve meid! Eerste gedachten was dan ook, wat ben ik blij dat ze bij ons thuis straks de foto’s komt maken van ons meisje. 

Hele mooie foto’s van mijn buikje en samen met mijn gezinnetje (van toen nog 3) om naar terug te kijken.


In de eerste week van Davina’s geboorte, kwam Steef foto’s maken van ons meisje, zo mooi geworden! Lieve foto’s van haar alleen, maar ook een paar met haar troste grote broer Jax;


Maar ook voor een leuke vriendinnenshoot ben je bij Steef en Suus aan het juiste adres. Zoveel leuke en verschillende thema’s. Wij hebben met de meiden een leuke sneeuwshoot gedaan vorige jaar en daarna door voor het Bohemian tintje, zo leuk om te doen!


Uiteraard toen ons meisje 1 werd ook een leuke cakesmash shoot bij deze 2 toppers geboekt, zo ontzettend leuk geweest (d’r grote broer mocht ook nog even meedoen). Leuke was, na afloop een heerlijk badje dus lekker schoon weer mee naar huis.


Meiden ik zeg boeken 🙂 Steef en Suus zitten in Den Haag en zijn echt de moeite waard om eens te contacten. Familieshoot staat bij ons nog op t lijstje en dan leuk op t strand.. Dus binnenkort maar weer eens contacten 😉

Jullie ook ervaringen met leuke fotografen of misschien ook met Steef en Suus? Let me know, ben altijd wel nieuwsgierig.

Liefs, Glenda

Geef een reactie

