Beauty

Benefit SAN Francisco

Zo’n 2 weken geleden mezelf getrakteerd op een tas vol Benefit Netherlands make-up gekocht bij Douglas. Super advies gehad in de winkel in Ridderkerk. Wilde een mooie poeder en iets voor mijn wenkbrauwen en was altijd al een beetje nieuwsgierig naar Benefit. Leuke verpakkingen,met niet alleen een pin-up activeren cartoon op de verpakking maar ook nog handige tips. Fantastisch toch?!

In dit blog review ik een 2 tal Brow producten van Benefit. Toch iets waar de laatste jaren steeds meer de aandacht op gevestigd wordt, de wenkbrauw. Zoals ik ook in veel blogs lees zijn dan de producten van Benefit toch wel een van de betere en in 2016 uitgegeven in betere versies van zichzelf en nog leukere verpakkingen,.

Naast de leuke verpakking waar de producten inzitten, zijn ook de producten zelf leuke items om in je make-up tas te hebben. Ze zien er echt super uit!

Gimme Brow

De wenkbrauw gel is er in 3 kleuren; light, medium en deep. Ik heb tint 1, light. Het is fijn borsteltje en de kleur past perfect. In de gel zitten microvezeltjes en deze blijven plakken aan de huid en in je haren. Benefit belooft dus ook vollere en meer dieper gekleurde wenkbrauwen. Het werkt echt, ze lijken inderdaad voller en blijven er toch natuurlijk uitzien, niet van die dikke getekende wenkbrauwen gelukkig maar gewoon de natural look!

Om de kleur mooi te krijgen (en je wenkbrauw), is het fijn om de gel nadat je je wenkbrauwen in vorm zijn en de gel al 1 keer hebt aangebracht nog voor een 2de keer aan te brengen.


High Brow Pencil

Deze highlighter is er in 1 rozige tint die bij ieder huidtypes wel past. Een echte eye opener, zoals ze hem zelf noemen. Je brengt hem aan nadat je de wenkbrauwen mooi hebt, je volgt dan de lijn onder je wenkbrauw. Vervaag daarna de highlighter met een pencil of je ringvinger. Het zorgt ervoor dat de wenkbrauw net iets meer gelift wordt, een frisse en heldere ogende blik.


Tja dan ik die wel veel leest over make-up en beauty maar zelf niet al te goed is met poeders, potloodjes en mascara 😉 maak me heus wel op, dat niet hoor maar meestal een beetje basic, maar heb me over laten halen (gelukkig) en heb nu toch iets meer dan de basics op en moet zeggen ben er heel erg blij mee. Wenkbrauwen die voller zijn en ook een veel frissere blik (zelfs te horen gekregen dat ik er minder moe uitzag, tja bedankt denk ik haha). Bovenstaande foto is zonder highlighter.


Hier zie je goed t verschil, linker wenkbrauw op de foto heb ik 2 lage gel gebruikt en de rechter 1 laag.

Producten kunnen gekocht worden bij Douglas worden (Benefit Netherlands verwijst je ook door);

Ik ben fan! Heb nu wel de basics voor een mooie dag make-up en hopelijk in de toekomst nog meer. Van de overige producten zal ik ook zeker een review van maken. Binnenkort nog meer 😉

Zoals je weet, ben altijd nieuwsgierig naar jullie ervaringen, leuks als je ze deelt!

Liefs, Glenda

Geef een reactie

